لگد زدن ایران والیبال صربستان ورزشگاه

لگد زدن: ایران والیبال صربستان ورزشگاه مهدی مهدوی شهرام محمودی تیم ملی والیبال والیبال

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد / دادستان تهران

‌دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست بررسی پرسشها خودروسازان از لزوم حمایت همزمان از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان سخن گفت.

گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد / دادستان تهران

دادستان تهران: گران کردن بی مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد

عبارات مهم : ایران

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست بررسی پرسشها خودروسازان از لزوم حمایت همزمان از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان سخن گفت.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نشست بررسی پرسشها خودروسازان روز شنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه با حضور سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت، سردار لطفی رییس پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، تعدادی از معاونان و بازپرسان شعب خاص دادسرای تهران، نمایندگان شرکت تعزیرات حکومتی و مدیران سه شرکت خودروسازی سایپا، کشور عزیزمان ایران ماشین و گروه بهمن در دفتر دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد / دادستان تهران

در این جلسه ابتدا دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران بعضی پرسش ها را در خصوص چرایی زیاد کردن قیمت و انبار کردن خودروها مطرح کرد و در ادامه، مدیران شرکت های خودروسازی کشور عزیزمان ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن، راجع به پرسشها این شرکت ها در تامین ارز، تامین قطعات و عدم تحویل قطعه از سوی شرکت های قطعه ساز و تقاضاهای مردم جهت خرید ماشین توضیحاتی ارائه کردند.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران از رسانه ها، شرکت های خودروسازی، دستگاه های اجرایی و پلیس خواست تا از اعلام و انتشار اخبار غیرواقعی راجع به احتکار ماشین به وسیله شرکت های دولتی مانند کشور عزیزمان ایران ماشین و ساپیا که متضمن نگرانی مردم هست، پیش از بررسی دقیق موضوع، خودداری کنند.

‌دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست بررسی پرسشها خودروسازان از لزوم حمایت همزمان از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان سخن گفت.

دکتر جعفری دولت آبادی با مناسب ندانستن انتشار این گونه اخبار در شرایط فعلی، اظهار داشت: رسانه ها و شرکت های خودروسازی باید به بار روانی این عنوان توجه کنند و به گونه ای عمل نمایند که اعتماد مردم زیاد کردن یابد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران خواستار توجه زیاد شرکت های خودروسازی را به اتخاذ تدابیر مورد نیاز در این زمینه شد و با انتقاد از انبار کردن خودروها ، اظهار داشت: نگهداری هزاران دستگاه ماشین در انبارهابدون این که اطلاع رسانی صورت گیرد، موجب می شود که مردم توجیهات بعدی مربوط به کمبود قطعاتی مانند آیینه ماشین و نظایر آن را نپذیرند.

وی با تاکید بر این عنوان که شرکت های خودروسازی می بایست انبارها و مکان های نگه داری خودروهای تکمیل نشده و فاقد قطعات مورد نیاز را به مراجع رسمی از جمله وزارت منزل های مرتبط، دادستانی و پلیس اعلام نمایند، افزود: بعضی اخبار و گزارش ها راجع به احتکار ماشین جهت دادستانی ارسال شده است هست؛ به همین جهت در هفته گذشته یکی از معاونان دادسرای پایتخت کشور عزیزمان ایران به یکی از این انبارها مراجعه و متعاقبا گزارش نمود که خودروهای بسیاری به علت نقص در قطعه در این مکان نگه داری می شوند.

گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد / دادستان تهران

دکتر جعفری دولت آبادی با تاکید بر این که شرکت های خودروسازی باید به دور از کارهای تبلیغاتی در خصوص واقعیت های موجود با مردم صحبت کنند، افزود: سکوت این شرکت ها بویژه شرکت های دولتی، کم کردن اعتماد عمومی را به دنبال دارد.

وی با اشاراه به تایید وجود پاره ای پرسشها جهت شرکت های خودروسازی، اظهار داشت: بعضی از شرکت های قطعه ساز در دادسرا پرونده مفتوح دارند و انتظار می رود که در این بخش بعضی دستگاه های دولتی مرتبط با عنوان از متخلفین حمایت نکنند.

‌دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در نشست بررسی پرسشها خودروسازان از لزوم حمایت همزمان از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان سخن گفت.

دکتر جعفری دولت آبادی با این توضیح که شرکت های قطعه سازی که به عمد قطعات را در اختیار خودروسازان قرار نمی دهند، مرتکب جرم می شوند، تاکید کرد: دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران با شرکت هایی که در شرایط کنونی به دلایلی غیر قابل قبول قطعات را در اختیار شرکت های خودروسازی قرار نمی دهد، برخورد خواهد کرد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص پیشنهاد زیاد کردن قیمت خودروها تصریح کرد: هرچند واقعی کردن قیمت ماشین در شرایط عادی، قابل دفاع هست؛ ولی در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است و دشمن درصدد ایجاد وحشت و واهمه در میان مردم هست، باید دقت کرد که گران کردن بی مبنای قیمت خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد و ممکن است انحصار را در بخش های دیگری ایجاد کند. به همین جهت دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد کرد که با لحاظ حقوق مصرف کنندگان و خودروسازان جهت واقعی کردن قیمت ماشین و به تدریج برنامه ریزی شود.

گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد / دادستان تهران

دکتر جعفری دولت آبادی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را مورد نیاز و ملزوم یکدیگر دانست و از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست که بین حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده، تعادل برقرار کند. وی با انتقاد از عملکرد شرکت حمایت از مصرف کنندگان ، اظهار داشت: آیا این شرکت در اوضاع فعلی کشور ظهور و بروزی ندارد؟ آیا شرکت های خودروسازی و تولیدکنندگان لوازم خانگی در تعیین قیمت و عرضه محصولات به بازار به نحوی عمل می کنند که به گرانی دامن می زنند و شرکت حمایت به این قضیه ورود نمی کند؟ دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: همان طور که از حقوق تولیدکنندگان در اعطای تسهیلات، تأمین نقدینگی، معافیت های مالیاتی، تامین ارز، تسهیلات گمرکی و نظایر آن حمایت می شود، باید از مصرف کنندگان نیز حمایت شود و در حمایت از این دو گروه، تعادل مورد نیاز برقرار گردد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تاکید بر ضرورت نظارت دستگاه های نظارتی مانند شرکت بازرسی کل کشور بر پرسشها مرتبط با شرکت های خودروسازی، اظهار داشت: این عنوان با اعتماد عمومی ارتباط دارد؛ لذا از جمله در بحث عضویت و پیش خرید خودرو، می بایست به نحو صحیحی اطلاع رسانی مورد نیاز صورت گیرد تا اعتماد مردم جلب شود.

وی با اعلام آمادگی دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در امر کمک به حل پرسشها شرکت های خودروسازی، افزود: هرچند مرتفع کردن بسیاری از این پرسشها بر عهده بخش های دولتی و صنعتی هست، ولی باید همگی به دنبال ترسیم راهی جهت آینده باشیم.

دکتر جعفری دولت آبادی با طرح این پرسش که آیا با وجود موفقیت در حوزه موشکی و تجهیزات نظامی و مرعوب کردن دشمن در این زمینه، نتوانسته ایم در صنعت خودروسازی به نتیجه ایده آل برسیم، اعمال تحریم ها را فرصتی تاریخی جهت شرکت های خودروسازی دانست و یادآور شد: باید این ترساندن را به وقت تبدیل کرد و با برنامه ریزی صحیح می توان از ظرفیت های سایر دستگاه ها نیز استفاده کرد.

دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر وصف مجرمانه بودن گران فروشی کلان ارزاق یا دیگر نیازمندی های عمومی و احتکار عمده کالاها، استفاده از لفظ انحصار در ماده ی یک قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و تاکید نمود: هر یک از این کارها که با نشانه ایجاد انحصار یا کمبود در عرضه این کالاها صورت می گیرد، جرم بوده و مجازات مرتکب را به همراه دارد؛ وی به همین جهت به شرکت های خودروسازی توصیه کرد از انحصار اجتناب کرده و به سمت گشایش انحصار بروند.

واژه های کلیدی: ایران | ماشین | خودروسازان | پلیس پایتخت | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه